onsdag 7 mars 2012

Tajming

Inte lätt, för någon.
Jag är sjuk och Tuva har ont i magen.
Vet inte vad som hände igår när jag kom hem men nedåt gick det..och hela natten gick åt att svettas med frossa. Och även om jag gick till sängs klockan 20:00 känns det inte som jag sovit en blund.

Och Tuvaliten..Hon har ont i magen och förstår inte att det går över eller att det inte blir bättre av att skrika.
Jag tänkte på vad mamma sagt om att klocka när de små skriker så ska man minsann se att det inte är mer än en kvart, fast det känns som en evighet. Och man blir dödens trött.
Okej, nu har det gått 3,5 timmar av skrik. Jag menar allvar. Inget fungerar och hon låter som en katt som tappat rösten, mitt lilla barn..
Det blir en lång dag och kväll för oss båda gissar jag.
Jisses.

3 kommentarer:

  1. Ånej! Stackars er. Hoppas vi inte satt för länge i kylan eller så :( Vilken tråkig avslutning på bästa träffen. Krya på er båda två! Kram J

    SvaraRadera
  2. Fasiken, jag blev ju sjukt skruttig på bara någon timme efter! Jag hoppas att du känner dig frisk så vi inte fick samma grej. ( det var säkert 20:- latten, han ska få för gammal mjölk!;)
    Men jag känner mig bättre nu. Världens bästa date ju!
    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha tänkte också på latten! jag känner mig frisk so far, tänker inte bli sjuk. skönt att du mår bättre iaf, hoppas tuvas mage också är bättre. nästa gång bjuder jag på stans dyraste och godaste latte! det är fasen ett löfte :)

      Radera