onsdag 8 februari 2012

Spavisit

Mysigt att träffa V igår!
Vi åkte till spa jag och Tuva -Där jobbar V som personalchef. we go way back, ända bak till..åh, var vi 14-15 då vi träffades.? I alla fall, det var fint att Lillgrisen fick träffa henne.
Eftersom V är en erfaren förälder tipsade hon mig om småfolks ögon -som kan strula lite då och då.
Bröstmjölk! Toppen till det mesta. Provade på T´s tåriga öga i morse. Stackars barn fick mjölk överallt.:)

Det är svårt att förstå att hon, som är lika gammal som mig -har tre barn. Och den äldsta har ju blivit 14! Jisses, jag minns när hon var gravid och vi hängde för dagen i Skanstulls nyöppnade centrum. Hon åt Snickers minns jag.
Fina V.

Vana greppet

V var till och med bättre än nappen

Fin väggdekoration!

Roliga Ayurvediska teer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar