onsdag 15 februari 2012

Bråttom, bråttom!

Det var rätt svårt att hinna till BVC till 10:30 igår, även fast jag vaknade när fina P gick till jobbet -innan sju.
Men med en mycket glad bebis, nedfryst mjölkprov till studie och mössor ned till hakan kom vi dit.
Tuva hade äntligen gått upp över 4kg strecket! Nu väger hon nästan fyra och ett halvt kilo och har växt hela tre cm. På två veckor!
Det firades med att kissa på bvc tantens skötbord -och skratta samtidigt. Gosiga bebis.
Alla små milstolpar som de ska göra gör hon -hon ligger till och med före! (och så säger alla, jaja -men jag tänker vältra mig i det;)
Himla bråttom har jag, vi ska till mina föräldrar och hämta en gammal hattask! Men jag skriver mer senare och lämpar lite bilder nu pronto:

Frillan börjar bli en tuppkam
P´s rymdraketer kom med posten.
Eller vacumrör.
Eller vadenuheter.
Roliga ser de ut ändå, ready for takeoff

Alla Hjärtans dag!
Blev uppvaktad i köket.
Älskade P

Eftersom T ville ha uppmärksamhet blev det avbytarmiddag.
Snabb sådan, men ack så goda rester!

Fina gulnade bokblad
Jag hann med att hitta en gammal bok nere i källaren -som det blev en massa bilder i när T sov.
Bladen var så fint gulnade så istället ska de nu i lite random ramar och upp någonstans!
Det är roligt att se vad ens hjärna kommer på när man sitter med en bra penna.


 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar