fredag 10 februari 2012

Babycafé och kreativ kväll


 Jättetrevligt att fika med Å igår, som fick en liten son tre dagar innan Lillgrisen föddes!
Jag hoppas att jag inte bombarderade henne med frågor..hon har ju lite mer erfarenhet än mig:) Det ska bli kul att dra ihop fler som planerat
Jag hade ingen aning om att det fanns caféer mitt i stan som var så bebis -mamma -anpassade.
Hett tips alltså, Wayne´s Coffe på Sveavägen. Högst upp i Mio möbelaffär finns ett paradis för folk som behöver amma/kräkas/skrika in public.
Efter det tog jag mig till syster E´s jobb, som ligger på hemlig ort och är hemligt. Superhemligt.
Syrran överlämnade en grym bärsjal som jag fortfarande inte vågat prova. Fy##n det känns som om man ska tappa ur den där lilla sprattlande skatten. Jag ska prova ikväll. I sängen. Med P bredvid.
På väg hem igen, när jag missat tunnelbanan som vanligt (ett stående element när man åker hiss ned till perrongen) tittade jag igenom mina mobilbilder. Fem miljoner feltagna bilder.. Det är svårt att hålla bäbis och telefon;) Här är ett urval:


Antagligen Lilla T´s synvinkel

brottom

Ser ut som Hötorget, men man vet ju aldrig

Jag till vänster, bebis till höger

Finger och håller koll på T

Ja..


Det tog ett tag innan jag såg vad det var.
Ett litet öga
lillgrisen på café
Jag & Fina P lyckades ha pillig fixarkväll! Han med sitt pill och jag med mitt -men mitt emot varandra.
Vi sitter och grymtar lite då och då och visar varandra vissa framsteg som gjorts.
Mysigt att hänga så.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar