måndag 30 januari 2012

Helgbilder & Filt -tips!

Helgen var jättefin!
Vi hade finbesök av P´s syster med familj - Tuvas faster!
Alla tre blev vansinnigt bortskämda med presenter så jag vill tipsa om Världens bästa bäbisfilt!
Den kommer från Natures Purest och är gjord av bambu. Bara en sån sak! Hur fasiken får man bambu så mjuk?!
Helt vansinnigt gosig -Tuva somnade i den på fem minuter

Vi fick produkter från Khiel´s, ett favoritmärke.
Superlyx helt enkelt!

T fick en klänning att ha om ett par månader -från How to kiss a frog. Vackra babyläder som är mycket genomarbetade!

På söndagen tog jag mig till mormor och morfar för att gå igenom bråte/ valla Tuva medan P var i stan och gjorde hemliga, hemliga saker.
På vägen hem kände jag mig som en fullfjädrad mamma då jag kaxigt tog 4:an hem, satt och surfade och hade koll på vagnen. Jag satt till och med ner!;)

Filthimmel
Bad -delux
Pigg och nyfiken T hos mormor och morfar
Proffs
Lila skönhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar