fredag 20 januari 2012

Vadå Akuten.?

Gud vad feber kan försätta en i ett tillstånd av parentes.
Allt sker utom ditt räckhåll och förstånd och du försöker blinkande hänga med. Eller så får du chansen att sova, som jag fick. Tempen svajade runt 39 grader.
Vackra P vaggade Lillgrisen och jag tror att jag låg i sängen från 18:00 till 08:00 i morse. Nåja, med undantag för lite bäbisbestyr och vattendrickande.
Ändå hann vi med att innan åka till mormor och morfar för att hämta ett sängbord/ avdramatisera tunnelbanan.
Hornsgatan kändes osedvanligt hård och brutal, det är underligt hur klart vardagsfaror visar sig med en liten människa att skydda. Vi borde ju vurma om varandra mer.

På väg hem fick P reda på att de blivit signade för två album! Jag är så himla, himla glad för hans skull!! Faan vad häftigt att få en sådan bekräftelse på att det man gör är bra!
Jag frågade om det inte kändes helt otroligt ballt, men P sa att han har ju faktiskt spelat in flera skivor förut men att det kändes helt annorlunda denna gång. Den här gången var det personligt.
Shit, jag hade ju inte kunnat sitta still på en vecka om det var jag. Han är cool han, P.

Så,  strax bär det faktiskt iväg till Akuten. Efter att ha pratat med dem igår där Tant Sjuksköterska sa att om det blir värre/ same same as now "Så kom in så får vi titta om det är en infektion". Jaha, så det blir SÖS.
P tar en långpromenad med mini..

Later!



Tunnelbanan. Ligger hon kvar.?


Den blåa elefanten är tydligen vansinnigt rolig!
Bäbisskratt skapar nog fred på jorden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar