tisdag 17 januari 2012

Två dagar i bäbistecken

Fina Första Skallran

BVC
En värld av information

Kittlig fot..

..precis som pappa

P multitasking.
Fixar min dator & vaggar bäbis


Det är inte jättelätt att skriva blogg och vara med bäbisbiten, fast jag har den fantastiska förmånen att ha P hemma i mer än två veckor.
Jag ser med viss nervositet mot nästa vecka då in man måste tillbaka till jobbet.
Men oj vad hon är fin... Hon sover som hon borde och äter som hon borde och ler och tittar oss i ögonen när vi pratar. Hon skrattade härom dagen så hela magen guppade och ibland ser hon precis ut so en liten farbror.
Men vi oroar oss i alla fall för saker..;)

Vi var på BVC för första gången igår.
BVC tanten (varför heter det alltid tant..?) var självklart trevlig och mjuk så det blir nog bra där, fast det är Carema.
Och min syster, numera Moster E, kom och hälsade på oss! Lilla T fick en skallra och en bitring från Brio. Skallran var Kalikå och väckte ljuva barndomsminnen. Vi hade mycket sådant när jag var liten prick.
http://www.kalika.se/

Babymassage, eller jag borde kalla det försök till babymassage gillas stort till mitt hjärtas stora glädje! T är vansinnigt kittlig bara men hon tycker det är mysigt och blir alldeles andfådd av upphetsning.

Nu...Nu blir det film och sen drömmar!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar