söndag 15 januari 2012

Gårdagen i bilder

Vi provade vagnen/ vrålåket för andra gången!
Det är helt omöjligt att inte titta på T när man kör för att se om hon har det bra. Som om hon plötsligt skulle försvinna.
Vi tog oss till mataffären med en uttalad lista på bara gottiga grejer av typen fett & socker.
Att vara vaken kräver redig energi!
T gillar sin vagn mycket. Inte ett pip så länge man kör snabbt och den fula gratisdinglan vi fick på BB är tydligen jättefin... Vi lägger oss för högre makter.
Filmkväll!
Min vackra man laddade ned  hyrde lagligt ett antal filmer och släpade till och med in förstärkare och högtalare i sovrummet för ett kanonljud!
Lillgrisen ville inte ligga själv och inte sova alls så vi blev tre par ögon framför Warhorse.
Dagen till ära fick lilla nattugglan en nattugglebody som log  mot oss i mörkret.
Busiga unge.
Hormonerna börjar ge sig till känna framåt 20:00 tiden så jag gav mig på YY´s smoothietrick på långa lördagar:
Raw Kakaobönor.
Om du inte provat, Prova! Googla och läs. Good Stuff for svajig mama.
God morgon Söndag!
Det blev maxfrukost med linfrön för maggen, flummpulver på allt jag kunde komma på...vetegräs, maca, reishi, nässla, nypon, schisandra men sket i triphalan. Förlåt Dr Sangita, den smakar ##...och granatäpple, ananas, aloe och, och, och.
Se om jag lyckas levitera till em..;)
Idag ska Syster Yster komma hit och träffa T!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar