tisdag 3 januari 2012

4D ultraljud & Resan upp i skyn

Idag är Lillgrisens planerade födelsedag!

Självklart valde den att fira i magen så istället åkte jag och Faster från Vilhelmina upp i Globens Skyview för att titta på utsikten.
Jag  hade tänkt att det är en lagom aktivitet för en som är närmre åttio och jag hoppades att hon inte skulle bli alltför höjdrädd.
Istället var det jag som höll i mig i räcket och försökte titta rakt fram, istället för upp eller ned. Jag yrkade till och med på att jag var tvungen att sitta lite eftersom jag var så trött i benen  ( b.s.).

Väl nere fikade vi med pappa som under tiden hunnit handla två böcker med svordomar som titel.
Han var mycket nöjd. Men den gamle kulturelitisten ojade sig för att han inte hunnit läsa Noréns bok än.
Herregud..

Idag har jag funderat över hur Lillgrisen kommer att se ut.
Vi har ju ett hum sedan 3D/4D ultraljudet på Tittut, men det var ju i vecka 27.
Hur ser du ut nu lilla varelse.?
Så här såg vår bebis ut back then:
http://www.youtube.com/watch?v=BGJaSN6y59E

Prickmännisor
Bergochdalbana
Litterära kap









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar