lördag 28 januari 2012

I wear my emotions and my heart on my sleeve

Så mycket känslor som kan rymmas i en lite människa. I en tre veckor gammal person.
Och så mycket känslor det väcker hos oss.
Tänk om vi, som vuxna, hade varit lika direkta och otvungna i vårt sätt att kommunicera.

Jag tycker om när du rör vid mig, då blir jag lugn och lycklig. Jag tror att du blir det också.


Du var borta i fem minuter och det kändes som en evighet. Gör inte om det.
Och för övrigt luktar du konstigt nu.

Jag behöver bajsa -NUUUU!!! BAAAAJSSSAAAAA!!!


Oooh! Det där var roligt! Gör det igen! Och igen! ...och igen!... Näää, nu blev det tråkigt.


Jag tittar på dig för att då tittar du på mig. Och när du tittar på mig så känner jag att du älskar mig. Och om du älskar mig finns det inget att vara rädd för.







2 kommentarer: