fredag 16 december 2011

Yoga, Skivkontrakt och Filosofi

Morgonen började med ett sprillans nytt skivkontrakt för P! Vi firade med kaffe;)
Han förtjänar allt gott i hela världen den mannen. Hans talang är vid, taklös och ödmjuk.
Precis som vi på Yogayama filosoferat om kommer nästa år nog bli en resa. Jag ser fram emot allt nytt med både spänning, rädsla, glädje och tillfälligt lugn.

Morgonyoga är inte lika enkelt som det brukar vara, mina leder säger ifrån ungefär som, ja, som om någon sparkar dig i xxx. Duvan, som jag brukar tycka är vansinnigt avslappnande kan jag glömma. Ligger mest i shavasana och funderar hur jag sa ta mig upp.

Yoga Grandma-Ljusår från mig
Grisen i magen verkar trivas och mojsar mest på natten eller när jag ska äta. Ha, ha..det bådar ju inte gott direkt... Men jag blir faktiskt glad varje gång jag känner att det är en levande varelse med egna beslut som bor där!

Nu bär det av till Clas Ohlsson för måleribestyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar