fredag 30 december 2011

Morgon med Magen och Babymobil 1
















Jag och magen vaknade tidigt...

 ..gjorde kaffe och insåg att det var en finfin dag att promenera med M på.
P tar sitt kaffe med mellanmjölk i min mugg. Jag tar mitt svart i en liten mugg som alltid blir för varm att hålla i (men snyggt är det).
 ..gröt på hirs, dinkel och bovete med äpple, fikon och...gurkmeja.
Ja, gurkmeja.













 ..eftersom jag låg och drog P i örat inatt får han
 kaffe på sängen..


















 ..morgonyoga med en stor heffaklump i vägen..efter 15 min kan jag gå som en relativt normal människa.

Och den fina Babymobilen är nästan fixad!
Den jag gjorde av ett julpynt från Indiska, en ljusslinga jag hittade när vi flyttade, en galge, j##lig mycket ståltråd och tre aa -batterier.
Jag tror att Lillgrisen kommer att gilla den, den fungerar ju som en nattlampa också!
Den andra babymobilen blev rolig och lite läskig på samma gång.
P´s nymålade skötbord blev sjukt fint!
En morgon med sol!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar