onsdag 2 maj 2012

Snabba ryck nu!

Fem minuter har jag. Ungefär.
Innan Tuva kommer på att hon inte vill sitta där mer,
så det blir lite bilder!:)
Mariatorgets körsbärsträd!
Fina vårtecken..

Här sov Fina Pappa P i natt, på världens obekvämaste divan från sekelskiftet.
Varför?
Tuva hade en rekord-dålig natt och efter mycket om och men fick hon hans plats (dom väckte varandra i flera timmar..)
Jag som tänkt att sånt inte kommer hända.
Nya tag i kväll!

Moderna pappor kan massor samtidigt.
Här: roa ett litet barn OCH redigera en bild.

Ser nöjd ut.
Nähe.
Inte i dag heller.

När man är trött ser man saker av typen hallucinationer.
Här är en glad gubbe i vår gardin!
Han visar sig runt 4 snåret då alla andra sover.
Såhär köpte jag mig bloggtid.
Det är ingen musik på och jag sitter bredvid med sladden under kontroll.
Jag tror hon gillade hur tyst det blev och sitter alldeles stilla.
Världen bästa barn.


2 kommentarer:

  1. haha, gubben i gardinen.

    SvaraRadera
  2. Ha! Tur att jag du ser den oxå så jag inte blitt galen! Eller så har vi blitt två.

    SvaraRadera