måndag 15 oktober 2012

Vipassana

Busungen har låtit som en trasig fiol hela kvällen och det gör det svårt att slappna, av hur trött man än är.
Hon har ett sätt att klaga, om hon är trött eller sur, som gör att hela min organism slås ur spel och allt jag kan tänka på är henne.
Det är högst ändamålsenligt.
Mobilen är en farlig räddare, hon tycker kameran är hur kul som helst.
Kladdkladd-banbank-klick!
Det kan bli en hel del rologa bilder om hon får hållas.

I dag kom P och Tuva med grannarna till jobbet, åt äppelkaka och röjde runt bland soffor och serveringspersonal. Sen gick vi allihop en vända på stan.
Efter nattens vakenchock var jag helt färdig när vi kom hem och jag tror inte jag fått något vettigt ur mig sedan lunch.t
Apropå lunch var jag och min fina, fina P och åt vår första måltid utan Fågeln i söndags!
Bara han och jag och vuxenprat medan T var hemma med farmor och lekte:)
Det hade gått hur bra som helst och hon var så glad när vi om hem att mitt hjärta blev alldeles varmt.
Fina Unge.
Nu sitter jag och funderar på att resa till Vipasana nästa år, runt vårkanten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar