söndag 12 maj 2013

Prisa Högre Makter, sommaren är här!

 Solen skiner! Sommar! Gräsmattor! Långa dagar!
Vi är friska och det har varit helg!
Nu ligger snöblasket långt bort i minnet och livet ter sig lättare än på länge.
Odlingsnerven har kommit fram och äntligen har jag satt vetegräs och rödkålsgroddar på balkongen. 
Om en och en halv månad kallar jag dagarna semester.
Jiiihaaaaa!

 Traditionen automatfoton upprätthölls 2,5 år senare än sist.
 Nu med ett fint extra tillskott på bild.


T har listat ut många nya sätt att skaffa sig det hon vill ha, och vi har inte haft erfarenhetsbanken som kan räkna ut vad hon kommer att räkna ut. Som en hylla bredvid sängen.

 Vi gungar. Herregud vad mycket man gungar med ungar. Tur att det faktiskt är roligt på något sorts illamående-Gröna Lund som vuxen-vis.

 Det var länge sen, och väl så saknat att gå ut och äta med bara vuxna människor.
Efter tre timmar ville jag gå hem och sova. Jag var inte så disco som jag trodde:)

 Grannarna måste ha världens häftigaste hoj.
Jag var tvungen att ta en bild för att glo på.

 Diskbänksrealism med Tuva och tomatsåsen på spisen.
Fin sådan.



 Ja, mer än så här blev det inte idag, förutom nedan definitionsskillnad.
Jag kallar det sticklingar medan P kallar det när du tröttnat på växter skär du av dom.
Jag undrar vem som har rätt egentligen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar