tisdag 3 december 2013

T - 2 weeks

Nu är det två veckor kvar tills bönan är beräknad att titta ut.
Det känns galet, läskigt, underbart och helt naturligt.
Efter att ha stressat runt för att jag trott jag måste ha allt färdigt tills dess, lägger sig idag lugnet. Vi har julstädat, jag har packat bb- väskan, sängen står färdig, bebiskläder tvättade finns nu i den blocketköpta byrån som ska rymma två personers kläder, vagn fixat.. Nu är det bara bb som ska klaras av;)
Vi längtar. Längtar efter jul, ledigt och en person som ska få leva med oss.


BB väska, säng och liggdel till vagnen står bakom dörren
Jag har lyckats träffa fina vänner, eftersom jag ver hur knepigt det blir sen
Min mat i tidningen! Det var kul och overkligt, samt onödiga nödvändiga bebisgrejer är nu här hemma. 

1 kommentar:

  1. Vad spännande Klara!!! Du ser jätte fin ut i magen. Stort lycka till nu med er nya familjemedlem. Så mysigt ni ska ha. När är underverket beräknat? Kram

    SvaraRadera